شناسهٔ خبر: 199949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی کامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه ارتباط با وزیر

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۳ تاکنون، ۸۰ درخواست مردمی از استان خراسان رضوی در سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی ثبت شده که تمامی پاسخ‌ها به‌صورت کامل پاسخ داده شده‌اند.

 ️به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی، مائده نصر آزادانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد: در این سامانه که باهدف تسهیل ارتباط مستقیم مردم با وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی شده، درخواست‌ها و پیام‌های مردمی در حوزه‌های مختلف مانند مسکن، راه، شهرسازی و سایر خدمات مرتبط، پس از ثبت، به اداره کل استان مربوطه ارجاع می‌شود و پیگیری آن بر عهده ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی استان‌ها است.
 ️وی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با رویکرد پاسخگویی شفاف، به‌موقع و دقیق به مطالبات مردمی، تمام درخواست‌های ارجاع شده را بررسی و نتایج پیگیری‌ها را در سامانه ثبت کرده است.
 ️این روند، گامی مؤثر در ارتقای رضایتمندی مردمی و تحقق دولت هوشمند و پاسخگو به شمار می‌آید.